Ge mig sommar

Jag vill vara brun och fin och kunna springa runt halv naken utan att frysa röven av mig. Kan inte solen värma lite extra nu till påsklovet så man kan sitta ute och sola ansiktet iaf.
Skoldagen idag har bara varit flum flum flum, spec på idrotten, body pump oh herregud säger vi bara. Harris skulle hjälpa mig och issa att stå rätt eftersom han och adeth tycket det såg ut som vi sket ;) Lite roligt var det.

Imorgon är det äntligen dags för mycket mys och lite plugg, min lilla baby kommer hit, har ju inte vatt med honom sen förra helgen :) <3
Jag är en som en gammal tant som tycker om att lösa kryss och klurigheter, har idag fått min nya tidning av kryss. Så det får bli att lägga sig i sängen och klura lite :)
Vill dock ha tillbaka denna hårfärgen, kändes som den passade min naturliga bäst.
 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Haha aa, trodde aldrig du skulle komma tillbaka!

Japp det får vi, länge sen nu!

Jajemensan vi jobbar tillsammans!

2009-04-02 @ 11:29:39
Postat av: Catrin

haha jaså? Va nu då? :)

2009-04-04 @ 15:10:33
URL: http://caasey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0