Äntligen

Äntligen ska jag uppdatera veckorna som har gått.
Jag berättade ju förra veckan att vi hade match mot hässleholm där vi skulle losa totalt. Tvärtom vi spelade lika vilket var skit bra. Dom köttade över oss i första vi dom i andra så det var rättvist :D Tony var iaf skit nöjd.

Valborg i torsdes var helt jävla underbar. Jag Issa Antonia och Maria begav oss till malmö för att festa totalt. Kan bara förklaras genom bilder.

  
   
En helt jävla underbar kväll/morgon med mycket skratt och skvaller. Ett stort minus till Tess som inte följde med, :(

Just nu är vekrligen dagarna spikade av saker att göra. Just nu håller jag på att skriva mitt samhällsarbete. Går ju sådär vill jag säga. Imorgon ska jag testa balklänningen en andra gång. Sedan hem för att plugga, och fotbollsträning på kvällen. Torsdag blir det återigen en massa samhällsskrivande och fotbollsträning. Fredag ska jag åka till wä för att kolla på division 4 laget i mitt lag som spelar mot hanaskog. Sedan lördag ska jag själv spela i division 3 mot Löberöd. Söndag är det dags att börja på filosofiinlämningen som ska in nästa tisdag. Jag blir så jävla trött på skolan vill bara spela fotboll hela dagarna istället :D
Nu måste jag fortsätta på arbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0