Helgen

Helgen har varit en riktig bra helg. Fredagen slutade tidigt, redan 11.20 rann klockan för dagen. Åkte därefter in med tjejerna till stan och sola på lillatorg och en massa skvaller. Körde sedan hem till min lilla gullegris. Allt den fredag vi ville ha var jordgubbar, så vi körde ner och skulle köpa, dom satt fortfarande kvar ute och sålde när vi kom så vi tänkte vi tar det på vägen ut eftersom vi bägge skulle handla inne i affären. Men sen dom jävla idioterna hade stuckit när vi kom ut och vi vär där inne max 10 minuter. Så jäval typiskt var det.
Men det gick ändå vi käkade annans och vitchoklad sås. Tog oss senare ett mysigt bad, hela fredagen var underbar. Ett minus var att min röst helt plötsligt bara försvann under kvällen, och den jävlen kom inte tillbaka heller.

Lördagen bestod av mycket mys i sängen :) Sedan klockan 6 cyklade jag hem till min kära mor och umgicks med henne sedan var det äntligen dags för Robinson och Eurovisionsong contest. Ahh vad jag älskar det. Visst att Norge skulle vinna as bra låt. Även azerbaijan var asbra. Idag har det varit en jobbig dag med en jobbig hals. Jag vill verkligen inte få halsfluss och bli sjuk. Men bestämde mig ändå för att spela idag mot vittsjö. Matchen gick hyfsad bra, vi var värda att vinna men istället blev det 1-1.

Det bästa med allt nu är att jag kom in på frisörskolan i malmö, så jävla nice :D:D Ska bara behöva ta ett jävla lån nu också det är det som stoppar en lite :(


Kommentarer
Postat av: emmi

grattis! :)

2009-05-17 @ 23:05:52
URL: http://selfishness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0