ledigdag

Nu sätter jag här igen och klagar av alla arbeten jag måste göra. Sitter nu med samhällen och det börjar stå still huvudet, har nästan skrivit tre sidor och behöver 1,5 sida till minst. Hur svårt kan det vara egentligen. tydligen svårt. Idag är det återigen ett fotbollspass som väntar och jag längtar, ska även ha ett möte idag med tränarna själv så hur det kommer att gå. Jag och mitt jävla tjabb om fotbollen hela tiden, men sorry det är mitt liv. Där finns sjukt bra vänner i laget och fotboll är sten roligt, och vi har seriösa träningar men även skit roliga träningar. Det kan fan inte bli bättre ;)

Minnesbilder från fotbollen:
 
Så jävla vackert fotbollsväder kan inte bli bättre. Längtar tills lördagens match mot löberöd hemma klocken 15.00, då jävlar blir det kötta match för den ska vi vinna :D

Glöm ju nästan det viktigaste som hände igår, testade min balklänning för andra gången och nu var den verkligen perfekt, färgen har blivit ljusare och jag verkligen gillar den :D Nu ska jag bara hitta ett par balskor sen är det klart, men det verkade inte vara något större problem, gick in på dinsko och visp så hittade jag ett par skit snygga guldiga högklackade skor, billiga också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0