tiden bara rinner iväg

Nu börjar det hela verkligen att närma sig. Student är bara 30 dagar bort och tiden bara springer ifrån en. Jag har fixat en studentklänning, studentskor både på dagen och kvällen. Jag har även fixat mig en balklänning som snart är klart, jag har tittat ut ett par snygga balskor och ska snart inköpa dom. Jag har fixat min baluppsättning. Jag känner mig redo.

Men sen har jag ingen aning vad jag ska göra dagen efter och alla andra dagar när skolan inte finns där. Jag har ingen aning om jag kommit in på en av de 8 ansökningarna jag gjorde. Visar väl sig snart. Jag har dock heller inget sommarjobb tror jag, så är det någon som behöver hjälp, säg bara till.

Man kommer att sakna skolan och det känns inte som man tar vara på tiden, det känns som man aldrig är i skolan nu. Nu är snart allt plugg slut och det blir bara mer och mer resurser. Man ska väl inte klaga men fan vad jag kommer sakna att gå till skolan och träffa alla ens underbara tjejer.

Nu är det dags för käk och sedan vidare till wä för träning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0